31 de juliol del 2017

Uns amigurumis monstruosos

Si em segueixes, segur que recordes la Judy i en Berndt. Amb ells vaig participar en el concurs de disseny d'Amigurumi patterns. Vaig estar molt contenta perquè gràcies al teu vot i a molts d'altres es van classificar en la posició 91 d'un total de 437 participants. I ara, uns mesos després, el patró d'aquests amigurumis monstruosos està disponible a la meva botiga d'Etsy en català però també en espanyol i anglès.


Sí, he trigat molt, més de mig any. Però és que jo soc lenta i el procés és complex. Cal testar els patrons, traduir-los, maquetar-los, fer fotos del procés, editar-les... El resultat són dos nous patrons, amb 14 pàgines i més de 30 fotos cadascun.



I tu que em segueixes fidelment al blog pots comprar amb un 20% de descompte qualsevol d'aquests patrons a Etsy fins al diumenge 6 d'agost

Ah, i bones vacances si les comences demà.

10 comentaris:

  1. Ay qué monos!!!
    Voy a ver si me caen para el cumple!!!
    MUAK

    ResponElimina
  2. Vaya monstruitos graciosos! Enhorabuena por esa posición!
    Besos guapísima

    ResponElimina
  3. Yo por supuesto te voté en su día, ya que me parecieron( y siguen pareciéndome)unos mosntruitos de lo más achuchables.
    Besote y buenas vacaciones para ti también.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Eres un sol, Anni. Muchas gracias y felices vacaciones!

      Elimina
  4. Ohh que monos son!! No había visto esta entrada :O

    El verde es requeteprecioso!! me recuerda mucho a un animalito de un juego :D solamente que el del juego era más cabezón y azul jajaja

    Un besazo enorme!! Y esa posición está genial a la próxima la primera :P

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias, Steffy! Yo no sabría cuál elegir. Los dos son bastante cabezones. ;) Muak!

      Elimina