10 de juliol del 2017

Beep, beep!

Crec que qualsevol generació coneix els Looney Tunes, però ocupen un lloc privilegiat en la memòria dels que vam viure la infantesa als anys 70 i 80, segurament perquè eren una proposta bastant surrealista i gamberra, comparada amb altres productes de la mateixa època.

I avui rescato d'entre els meus records el Correcamins, un ocell inclassificable que corria a través del desert sempre perseguit pel Coiot. 


Tant el Correcamins com el Coiot, acompanyats de l'ànec Lucas, en Bugs Bunny i així fins a un total de 8 personatges, els trobaràs a la col·lecció Baby Looney Tunes de Sueños Blanditos. I a un preu molt competitiu: fent càlculs, cada patró costa al voltant d'1 euro.

El patró és bastant entretingut perquè, almenys en el cas del Correcamins, s'han de combinar bastantes peces. Però no és gens difícil i a més està molt ben explicat. Personalment m'ha sorprès la tècnica de superposar peces: no és habitual en el món dels amigurumis i en canvi es poden aconseguir resultats espectaculars com aquest.


Una mica més difícil ho vaig tenir amb els ulls. Sueños Blanditos proposa fer-los de ganxet però no m'acabaven de convèncer i al final vaig optar pel feltre.


Ja tinc decidit que he de continuar ampliant la meva col·lecció de personatges de Looney Tunes. Evidentment, el pròxim ha de ser el Coiot, però ja se sap que sempre arriba tard...

14 comentaris:

  1. Ahhh yo también he pasado muchos ratos viendo a este correcaminos ja ja solamente con el título del post ya me he situado unos cuantos años atrás.
    Oye...te ha quedado genial además!y a este le vemos los pies, que al de los dibujos solamente quedaba un remolino eh? ja ja
    Un abrazote :-)) me voy riendo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja. Es verdad lo del remolino, pero habría sido difícil en versión amigurumi. Mil gracias y un beso.

      Elimina
  2. Jajajaja que recuerdos y que mal me caía a veces de las que le hacía pasar al pobre coyote, aunque ahora lo veo y me da ganas de apachurrarlo con esa carita, te ha quedado genial!
    Besitos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias, Luna. Es verdad que al pobre Coyote todo le salía mal. Jajaja. Un beso grande.

      Elimina
  3. ¡Qué chulo! ME encanta cómo te ha quedado el correcaminos. Nos pones nostálgicas, qué de recuerdos. Estuve viendo la colección completa y son chulísimos todos. se me ha creado una nueva necesidad, jajajajaja.

    Bicos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mil gracias, guapa. Es bonito recordar la infancia de vez en cuando. A mi también me ha encantado la colección. A ver si encuentro tiempo para tejer al Coyote por lo menos. Besos.

      Elimina
  4. Qué bonito te ha quedado, aunque en casa somos más del coyote, porque al pobrecito no le salía nada bien y qué hambre pasaba, a este correcaminos lo adoptábamos también de buena gana.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, ya veo que el Coyote tiene más fans. Jajaja. Gracias y un beso, Rosana.

      Elimina
  5. ¡Mil Gracias! Me hace mucha ilusión que te haya gustado. Un beso enorme.

    ResponElimina
    Respostes
    1. De verdad que el patrón es genial, Gretel. Gracias por la visita y besos.

      Elimina
  6. Me chifla!!!
    Qué chulo... queda genial...!!!
    Dices que no es dificil... jejeje... no te lo creo!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias, Ana. De verdad que no es difícil. Sólo es entretenido por la cantidad de piezas. Un besote.

      Elimina